Merhaba anneler, kizim 6 bucuk ayini gecti. Ek gidaya başlayalı 20-25 gun oldu. Tadım asamasindayim. 10 gün önce kadar sesi kısıldı doktor reflusu artmıştır dedi ve dikkat ettim yoğurt verdiğim günden sonra midesi yükseldi vs. Yoğurdu kesince her sey normale döndü. 4 gun önce peynir denedim baktim yine midesi yukseliyor 2. Gun vermedim kestim peyniri. Fakat bugün yine sesi kısılmaya başlamış. Aklım ermedi bir türlü neden böyle oluyor