mirayilknurtolga Buglemefsaamoms Neib Bende bekleyeyim şurada.benimde elimdeki stok bitmek üzere, 5 ay 11 günlüğüz. Muhtemelen 6.aya 4 5 gün kala bitecek. 1 numara değilde 2 numara alsam mı diye düşünüyorum.
Neib mirayilknurtolga benimde elimde 1 numara stok vardı 6 yı doldurmaya 1 hafta kalmıştı mecbur 2 numaradan devam etmiştim bi sıkıntı olmadı