Alyaask Selam güzel anneler tek yumurta ikizlerine hamileyim oğluşlarım olacakmış isim konusunda aklimizda bisey yok belki sizin ikizlere adaş oluruz isimlerinizi bekliyoruz💜
serebro Alyaask Maşallah sağlıkla gelsin küçük beyler💙🧿 Ikiz bebeklerim yok ama Ediz-Deniz geldi aklıma 😊
MisSaLyaa Ege ve ada olabilir oglusum ege kizima hamileyken oglum olsa ada olcakti ama prenses alya nisam oldu
selimsalih yavuz selim & yağız salih ogluşlarımın adı 😊biri babam digeri esimin babasının adı iyiki koymusuz 😍
Pinar26 Ben çok benzer isimler koymak taraftarı olmadığım için Atakan-Göktürk koydum. Çünkü benzer isimler çok karıştırılıyor ve çevremde benzer koyup pişman olan ikiz anneleri var.
Julican Alyaask merhabalar benim ikizleri de tek yumurta biz bir yaşına girdik. Efe Kaan ve Yiğit Mete isimleri.