13 ayligiz hiç mama almadık emzik biberon sıfır . Çok denedim yok olmadı . Tam bir meme bağımlısı sokakta orda burda bağrımı açıp meme meme 2 yaşına kadar emziricem evet ama geceleri nolcak halimiz bilmiyorum ben diyim 5 siz diyin 10 kez uykuda gözler kapalı mememem diyo emiyo emiyo parmağımı aradan sokup memeyi kurtarıyorum dönüp uyuyo ben bunu yapmasam bırakmıyor biberona süt koy dendi yaptım olmadı emzik sıfır zaten su koydum yok ben napcam a dostlar bı fikir verin nolur gece bitsin bı uyusun artık 😱😄