Aydanzeyd egzama gibi daha çok. Emziriyorsanız yediğiniz besinlerin listesini tutun. Alerji yapmış olabilir. Çocuk doktorunuza da bilgi verin mutlaka. Ben iki gün üst üste menemen yemiştim. Domates ve yumurta bebeğimde böyle döküntüler yapmıstı ve yanaklarında da olmuştu. Evinizde varsa mustela stelatopia veya bioderma balm lar iyi gelebilir. Yıkama suyuna da mısır nişastası koyabilirsiniz durulamanıza gerek yok, cıktıktan sonra yag vs. değil, iyi bir nemlendirici sürün( az önce bahsettiklerim) cok sıcak tutmamaya da calısın terlemesin.