Alptugmomy Kızlar hipp kullanıyoruz ama bi kaç gündür falan kabızlık yapmaya başladı bizde mamasını değiştirelim dedik ve golden goat önerdi eczacı kullananlar var mı memnun musunuz?
eeda_ Alptugmomy ben bir süre golden goat kullandım Palm yağı olmaması ve keçi sütlü olması nedeniyle oldukça da memnundum gaz,kabızlık Ve ishal sorunları yaşamadık ama zamanla kızımın reflüsünde artış olmaya başladı mamaya bağladım hipp e geçtik
Agustosbocegi Alptugmomy bende golden goat dam hipp dun gectim memnundum sadece burasi kucuk ilce eczanelerde yok golden goat ben internetten siparis vermek zorunda kaliyodum uc gunde geliyodu stok yapmakta istemedim o yuzden hipp i denicem
Alptugmomy eeda_ desenize bizimkinin tam tersi olmuş 😇 inşallah bizde de bi sorun çıkmaz sıkıntımız çözülür bu mamada 🙏🏻
Alptugmomy Biricigm bizde başta sma diye düşünüyorduk da eczacı golden goat i önermiş onu almış eşim de 😶 sonucunu bana haber verirmisiniz nasıl geldiğine dair .. Bende golden i haber ederim size fikirlesmis oluruz 😇
Biricigm Alptugmomy normalde iki günde bir kaka yapardı ama bugün günde iki defa yaptı. İshal şeklinde değil normal yaptı ama bilemiyorm nasıl olur. Bikaç gün daha geçsin haber veririm canım😊
Alptugmomy Biricigm sma ya başladın yani 😉 tamam canım haber ver mutlaka bekliyorum valla şu mama sorununu bi cozsek bizden mutlusu yok 😊 biz daha bugün aldık bakalım.. Bizimki de günde 1 yapıyordu oda zorlanarak ve zeytinyağıyla falan inşallah bunda rahatlar 🙏🏻