Aliyeeee Kızlar 2 ay 5 günlük oğlum emziriyorum ve adet olmadım benim gibi olan varmı ? Adet olmayı özledim vallahi vucudumda çok agırlık var 😟
Deletedmom_297 [bilinmeyen] aynı ben bnm 10 kilom var daha vermem gereken kızım 5.5 atlık saha olmadım sezeryan Doğum yaptım
Zamanlagelen Aliyeeee 6 ay oldu bende olmadim gayette memnunum olmamaktan 😊 hicbir agirlik hicbir skntim vs de yok 😊
Azraninnnannnesi Aliyeeee ay canm bende öyle diyordum dün oldum ama keşke azıcık daha olmasaydım diyorum insanoğluna yaranılmıyor işte 🤦🏻♀️ Rahatlıkmış resmen.Hem adet olduktan sonra hamile kalma şansı daha yüksek derler
Nurselcaglar 3 buçuk aylık bebeğim bende olmadım daha ama normal miş 1 buçuk yıla kadar stres yapmamak lazım aslında
Deletedmom_297 [bilinmeyen] bende 69 kiloyum 84 tüm evet bende gece 3.5 ta uyuyorum ve sıklıkla uyanıyorum bebeğim uykuyu sevmeyen bir Bebek gün içerisinde hareketliyim ev işi vs zaman ayırmaya çalışıyorum inşallah gider su kilolarımız😊