Merhaba anneler kızım salı günü 4 aylık olcak. Gündüz sıfır uyku gece sürekli uyanma. Mama ile beslediğim için 3 saati bekliyoruz ve zor oluyor emzikle sakinleşmiyor asla.
dönmeye henüz başlamadı bu durum normal mi? Her bebek aynı tabike değil merak ediyorum.
elleri sürekli ağzında eline bir şey verdiğimde tutuyor aşağı yukarı yapıyor bi süre sonra bırakıyor. Ağzına sokmuyor. Ama örtüsünü ellerini sürekli yemek istiyor.
sizde durumlar nedir?