iremnurkilic Tazeanne38 benim kızım en fazla iki kere uyanıyor ağlıyor acıktığı için. Genelde 2’de ve 5’de uyanıyor
Tosbigim Tazeanne38 kilosu iyiyse uyandırmana gerek yok ve bol bol dinlenmeye bak böyle gecelerde sonra düzenleri çok değişiyor
Atomkarinca Allahım bende o gunleri gorcekmiyim nasıl bişey uyanmayan bebek ya maşallah size sağlıcakla büyüsün melekleriniz