cnss5 Bebegim 3 aylik alt iki disi bembeyaz ve ucundan cikmis gibi elimizle bakiyoruz nerdeyse elimize geliyor cok husuzursuz ne emiyo nede mama yiyo cok zor uykuya geciyor bu dis bu aylarda normalmi ya 🙁
zeyzey29 cnss5 erken gibi ama her bebek aynı degil canım bizimkide 6 ayina girecek 3 ayinda beyaz beyaz biseyler vardi diş sandik hala çıkamadı
Emir_Alp19 cnss5 çok erken gibi sanki birde şey duyuyorum erken çıkartması iyi degil vs ama cıkartıyorsa yapacak bişey yok cnm
gozdem006 cnss5 bebeğim 5 bucuk aylık diş yerleri beyaz ve elimi sürdüğümde batıyor bizimki diş sizinkide diş çıkarıyor cnm hayırlı olsun 🥰