Nazlimom senin yasadigini yasamadim ama daha beterini yasadim iki gogsumde de catlaklar ve yariklar olustu. emzirirken agliycaktim nerdeyse doktor trosyd merhem verdi onu surdum her emzirdikten sonra, biryere temas etmesin diye bildiginiz ufak bantlar varya para bandi veya kucuk herhangi yuvarlak plastik birsey. Ben bant koydum uç kismina, merhem cok cabuk iyilestirdi bu sayede. Gogus ucu biryere temas ettikce iyilesemiyor… her emzirmeden once islak bezle sildim tabi. 1 haftada kopma noktasina gelen ucum bu sayede iyilesti. Ozellikle gece uzun sure emzirmedigimiz icin gece merhem surmek daha faydali olmustu, gun icinde kizim surekli emiyordu..