Oğlum ilk bir ay günde nerdeyse 8-9 kez kaka yapıyordu emdikçe yapıyordu bir aydan sonra üç güne bir kaka yapmaya başladı şuan 5 ay 12 günlük hala üç dört güne bir yapıyor ama kabız değil ve kendisini rahatsız etmiyor bu durum. Bu bagirsaklarinin tembel olduğuna mi işaret sizce? Kilo alımı da güzel sadece anne sütü alıyor. Bunuda kontrole gidince doktora sorucam ama artık düzene girmesi gerekmiyor mu günde bir iki kez yapması gerekmiyor mu?