MervEslinArden duygukoc sma kabul etmedi kustu çocuğum hipp kullandık 1 buçuk ay oda doyurmuyordu çocuğumu bebelac kullanıyorum şimdide
MiraysMutti Doktorumuz bize kabizlik sorunu varsa hipp combiotic kullan demisti cok memnunum.Gunde 1 2 kakali bez aliyorum ayrica buna biz degil bebeklerimiz karar veriyor. Biz de sma cok kusturmustu her ictiginde ne varsa cikartiyordu.
duygukoc MiraysMutti anne sütü veriyorum bide hipp kullanıyorum şuanda bebeğim 2500 kilo sarılığı var kilo aldırmam gerek sma mı yoksa hippe devammı etsem bilemedim
MiraysMutti duygukoc hipp icin anne sutune en yakin olani diyorlar. Doktorumuz onerdigi icin kullanmaya basladik cok memnunuz, gaz şişkinlik yapmadi aksine cok rahat gazini cikartiyor hic zorlanmadan. Ama her bebekte ayni sekikde olmayabikir
sibellllo duygukoc bende bi süre sma kullandım bebeğimi kısa sürede toparladı 1 ayda 2 kğ aldırdı ama her mama her bebeğe yaramıyor bi kutu alıp dene memenun kalırsan devam edersin