SinemAlaz Kerem1806 Kerem1806 benim bebeğimde ilk iki ayda çok yaptı artık yapmıyor günde bir ya da iki kez yapıyor kilosunda gayet iyi doyup doymadığı konusunda en doğru ölçü çiş kontrolü çişini yapıyorsa sıkıntı yoktur
GoGirl Kerem1806 doyup doymadigi kakadan degil cisten anlasilir 3.5 aylik bebekte zaten bugun ilk gunmus bosuna stres yapmayin yapar daha
Kerem1806 mamAras iki gün önce rotavirüs aşısı oldu dün iyidi ama onunla ilgisi olma ihtimali varmıdır
ugur25bocegi Kerem1806 cisli bez 5 6 tane doluyosa doyuyo demek canım benimki de 3 buçuk aylik 4 5 günde bir yapıyo kaka bazen günde 2 kere yapiyo yani doktora gittigimde kilosu iyi cikiyo hep
invisible33 Kerem1806 rota aşısının yan etkisi ishaldir ama bebeğinizde kabızlık yapmış mıdır ters etki olarak bilemem ama rota alışı ishal yapar kaç gündür yapmıyor
Efy Sanmam rota aşısı etki etmez emen bebeklerin 10 güne kadar yapmaması normal eğer kabızlık yoksa hemen evham yapmayın zaten bu aylarda kaka sayısı düşer yavaş yavaş
Kerem1806 Efy anladım hiç yapmayınca sabahtan beri ilk kez böyle oldu o yüzden rahat edemedim sağolun yorumunuz için
invisible33 Kerem1806 daha çok erken ama kabız demeniz için 24 saat bile geçmemiş ki sadece anne sütüyle besleniyorsa bir hafta 10 gün bile yapmayabilir
elifinannesi53 Kerem1806 hergün yapmaması çok normal benim kızımda bazen bi gün yapmıyor bi gün yapıyor