Sndskrsn üründen ürüne farklılık gösteriyor malesef , arkadaşlarında dediği gibi kimisini tam beden alıyorsun oluyor kimisi büyük geliyor , mesela geçen gün pijama takımı aldım 9-12 ay 1 yaş 1 aylık bebeğime hafif büyük oldu , swet ve alt pantolon aldım 9-12 ay onlarda büyük geldi , mağazasından görerek almak daha mantıklı , ürünleri çok güzel ama bedenleri her üründe bir değil