Evlatkokusu28 eğer saglık sıkıntısı yoksa üstelemeyin. Bebeklerin dünya düzeniyle ilgili algıları bizler gibi tam oturmuş değil. Tam düzeni ögrendi oh tamam dediğiniz anda başa sarabilir ki 24. aya dogru 2. yas krizleri adım adım geliyor. Oluruna bırakın, mideleri bizimki kadar karısık yemeye de alıskın degil mesela öğünlerini az tutmaya çalısın. Besleyiciliği olsun yeter. Demir eksikliği, b12 eksikliği de iştahsızlık yapabilir. gün içinde sık sık az az iştahını arttıracak veya elinde yiyebileceği şeyler yapıp gözlemleyin. ( sebzeli yumuşak muffinler, meyve püreleri, ben bazen kemik sulu süzme yogurtlu ve anjelik erikli dondurma yapıyorum tadı da cok güzel anlamadan yiyor) kuru üzüm kuru kayısı taze meyveler veriyorum. Aksam 3-4 kez havuc ve balık yedi mesela , doydu kalktı. gece de 1 muz yedi kalkıp. sabırlı olmay calısın🌸geçecek