Esracim Kızlar bugün 2. Ay aşısı yapıldı bebeğime. Baktım kolu kaynıyordu bayağı. Bende ebeye dedim kolu kanıyor diye. O da telefonla konuşuyordu. Tekrar söyledim oralı olmadı. Bende panikle pamuk alıp hafif deydirdim. Pamuğa iğne ucu kadar kan geldi. O sırada ebe geldi dokunma ne yapıyorsun felan dedi 🙁 inşallah ilacı boşaltmadin deyip kontrol etti. Birşey yok dedi ama içime kurt düştü. İki ay iz kalmasını beklemem gerekiyormuş. Bilgisi olan var mı acaba 🙁
[silindi] Esracim benim kızıma ası yapıldıgında hemsire kol icinde beyazlık gösterdi, bunu gormemiz cok iyi oldu bu ası canlı oldugu icin dedi. siz beyazlık gördünüz mü ası yapılan yerde?
Gizemre Esracim kanamayla ne alakası varmış ki ilacı boşaltmanın benim oğlumunda yapıldığı gün baya kanadı ama bişey olmaz demişti bizim ebe şuan 4 aylık yeni yeni sivilce gibi olmaya başladı hemen iz kalmaz ki 🙄
Esracim [silindi] evet ilk vurduğunda beyazlık gördüm. Ama üzeri kanla kaplandı 🙁 eve gelince tekrar baktım ama kan kurusu var
AdaDeniz 7 aylık kızım hala geçmedi yara her gittiğimde bakıyor dr normal diyor cildi çok hassasmış geç düzeliyor. Bir de hemşire 2 kez batırdı iğneyi ilkinde tam doz veremedim kolunu oynattı diye belki ondan da bu kadar uzadı iyileşme süreci