Kızlar selam ,hamileyken bana gebelik şekeri teşhisi kondu ve insülin iğneleri verdi doktor bende eczaneden almıştım,sonra hastaneye yattım 2 gün takip ettiler şekerim aşırı yüksek değilmiş,iğneleri kullanmadım ,hiç açılmadı,o günden beri buzdolabımda rafta duruyor 2ayrı kutu şeklinde ,acaba hayrına verebileceğim birşey mi bu ilaçlar,eczacı pahalı demişti o zamanlar,yoksa atiyim gitsin mi sizce ,eczacı ya da benzer konudan anlayan arkadaş varsa yardımcı olabilir mi? Teşekkürler