Eddaliko ben kesinlikle al derim canım. Bende çalışmıyorum şuan evdeyim ama pompa hayatımı kurtardı diyebilirim. Bebeğim başlarda fazla emmiyordu aşırı uykuya düşkündü yeni doğduğunda ne yapsam uyandıramıyordum hatta sarılık olup bi gece hastanede yattık zaten göğüslerim aşırı yara oldu 3 ay ne acılar çektim yine de pes etmedim emziricem dedim. Ağlayarak emzirmeye çalıştım ama dayanmıyordum sonra fito krem gördüm burdan aldım onu kullanmaya başladım bu arada bebeğimi emziremiyordum tabi yaralardan. hafif modda sağarak biberonla içirdim sarılığı geçti. Her anne her bebek farklıdır bende böyle oldu sizde olmayadabilir. 3 ay yaradan çok çektim bu elektrikli pompayı icad edenlere de çok dua ettim. Hatta eşim ilk başta bu ne gerek var mıydı bu kadar para vermeye demişti sonra iyiki almışsın akıllı kadınsın ileriyi görmüşsün demekki dedi. Bu arada lansinoh tekli elektrikli göğüs pompası aldım tavsiye ederim tekli olması da gayet işimi gördü bence ikiliye hiç gerek yok. Bir de hastanede bi operasyon geçirdim orda verdiler majoo elektrikli oda güzeldi lansinoha o kadar veremem derseniz bunu da değerlendirebilirsiniz. He bir de ilk başlarda göğüsler aşırı süt ürettiği için mastit olma durumu var. Benim sol göğsüm şişti ama nasıl bir sancı anlatamam zonkluyor sızlıyor ateş gibi. Emzirmem gerekiyor geçmesi için uçları yara. Hadi zorla da olsa emzireyim desem çocuk gözünü açamıyor uykudan 2 emip bırakıyor napıcam mecbur sağarak veriyordum. Bu arada bişey daha söylemek istiyorum kendi tecrübeme dayanarak. Ben bu mastit ilerlemeden makineyle sağarak göğsümü boşalttım rahatladım sonrasında da tekrar mastit olmamak adına her akşam bebeğimi uyuttuktan sonra 2 göğsümü de sağdım. (Hala da sağıyorum) geceleri bebeğime sağlığım sütü içirip kolay uyumasını sağladım acıkıp uyandığında da sağdığım sütten verip uykusunu bölmeden devam etmesini sağladım. Böylece bi uyku rutini oluşturduk. Hemde ben geceleri uyuyup güzelce dinlenebildim😇 Kızım hala geceleri uykusunda sütünü içer uyur, gündüzleri emziriririm 😇 uykusunda verdiğiniz için biberonu anlamıyor meme reddi de yaşamıyorsunuz 😍 bir de benim kızım sabırsız ve sinirli benim gibi 😁😁 gündüz emerken de tazyikli olan kısmı ön sütü emiyor asıl besleyici olan son süte gelince az geldiği için sinirlenip memeyi atıyor. Zorlasam da uğraşmak istemiyor bende son sütü sağıp dolaba atıyorum yine uykusunda yada sütüm az olduğunda mama vereceksem ondan önce veriyorum. Ama yine de elimden geldiğince gündüz uyanıkken biberon vermemeye çalışıyorum 😇 bir de bebekler atak dönemlerinde meme yada mama reddedebiliyor, bu gibi durumlarda sütün geri gitmesin yada azalmasın diye sağman gerekiyor. umarım açıklayıcı olmuştur. Anne olunca insan her ihtimali düşünüp önlem alıyor ben hamileyken almıştım 😋