Eslemmomy Kızım 2.5 aylık 5 kilo civarı. Küçük doğduk o yüzden böyle. Sorum şu 2 numara sıkıyor bezi buyutcem de 3 numara mi alayım 4 numara mı? Sanki sleepyinin kalıpları küçük. Siz nasıl anlıyorsunuz numarasını?
Akinbebek Eslemmomy 4 numara büyük olur canım . Biz 7.500 kiloyuz 4 aylıgız yeni gecicem 4 numaraya . 3 ya da 3+olanları var ondan alabilirsn . 3+ daha iyi olur sanki
Emilah Eslemmomy 3 numaranın kalıbı büyük 2 numara ile 3 numara arasında büyük fark var birden buyutmusler bezi. Benim kızım 5700 kilosu 3 kullanıyoruz o halde büyük geliyor
04072020 Biz de 2ay 29 günlüğüzsleepy İnternet ten almıştık3+ yani 5 ile 10 kilo arası gayette iyi geliyor
Eslemmomy Akinbebek bizim biraz bacaklarimiz kalın olacsk gibi masaAllah da iz yapıyor bez o yüzden dedim 🤗
Bebek1634 Eslemmomy bebegim 5 kilo oldugunda sleepy 3 numara kulot bez almistim ama sizdirip durdu tekrar prima premium care 2 numarasina dondum. Evet sleepy kaliplari kucuk ama 3 numarali kulot bezi cok orantisiz birden buyumus gibi gercekten kalibi.
Eslemmomy Bebek1634 öyleymiş bir anne daha yorum yapmis bu şekilde de benim kızın bacakları biraz tombul masaAllah 2 numara çok iz yapıyor o yüzden buyuteyim dedim