Ebrar4135 Geceden beri öksürük ve hapsirma var ve hastaneye gitmek istemiyorum napabilirim evde 4 ay 14gunluk yardımcı olurmusunuz
Mendeburgelin Ebrar4135 benimki de 4 ay 16 günlük geçen gün doktora gittim hapşırma öksürük ve burun akıntısı vardı prospan verdi ve günde yarım çay bardağı ıhlamur içir dedi.
Altun Rezene vermiştim ben de o iyi gelmişti ılık burnunu sürekli serum fizyoloji ile açtım geçmiş olsun ateşini takip edin ateş olursa doktora gidin
Ebrar4135 Altun gittim antibiyotik verdi 2 gün sonra kontrul dedi tabi bende ondan kaptım sifayi anne kız hastayız inşallah çabuk atlatırız