Ben de gece beslenmesinde mama veriyorum. 5 aylık benimki de. Daha iyi uyuyor, hem bebek için hem benim için uyuması önemli. Sabah açılışı memeyle yapıyoruz. Sonra öğlen tadımlarımızı gerçekleştiriyoruz. Hangi mamayı vermeniz konusunda doktorunuza danışın tabii isterseniz