nzlkc Bu model bebek arabası var bende. Bebek arabasının büyük pusetinde gölgelikte çivi dışarıda. Bugün bebeğimin gözünün kenarına çarptı. Nerdeyse gözüne gelebilirdi. Bebek arabası alacak olanlara önermiyorum
Merryyy nzlkc bende bu modeli kullanıyorum tam neresinde canım çivi dediğin yer ben çok memnunum arabamdan ama büyük puseti kaldırmıştım bakamıyorum merak ettim şuanda 🙄
nzlkc Merryyy gölgeliğin açıldığı yerde çivi açık kısımda. Firma bütün travelların böyle olduğunu söylüyor. Benim bebeğimin canını acıttı. Olanlar kullanırken dikkat etsin
Merryyy nzlkc resmini çekip atabilir misin canım dediğin yeri bende bi bakayım dikkat edeyim şuanda kaldırdığım için port bebeyi bakamıyorumda