Kızlar kurutma makinesi almak istiyorum, A sınıfı ile B sınıfı arası baya fiyat farkı var, elektrk tüketimi olarak da yarı yarıya fark var, bulunduğum bölgede hava koşulları gereği yazın kullanmam kışın kullanırım diyorum, sizce B sınıfı mı almalı? Faturada ne kadar farkediyor kullananlardan fikir alablrmiyim? Bütçem çok kısıtlı olduğu için kararsız kaldım, zorlarsam A sınıfı alabilirim ama değermi fikir verin bana