060819 Merhaba güzel anneler oğluşum bir yaşında ve biz bir senedir kraftin park beşiğini kullanıyoruz.Son bir aydır beşiğin ara katı sürekli yırtılıyor.Ben dikiyorum o ısrarla yirtiliyor.Yeniden beşik almak da istemiyorum çünkü mobilya besigimizde var ama bebeğim bu beşiğini çok sevdiği ve alıştığı için bunda yatmak istiyor nasıl bir çözüm bulabilirim acaba kizlar?.sadece ara kat satılıyor mu acaba?Sizde böyle bir durum yaşayan varmı?
Sekerlik14 060819 oraya tahta aparat yaptırın üstüne de kumaş koyarsınız yatağı da koyunca sağlam olur diye dusunuyorum
Minikannesi00 060819 canım o ara kat çok fazla yük taşımıyor ben satın alırken max. 9 kilo taşır demşlerdi . Nasıl bi çözüm bulunur bilmiyorum ,benm bebeğim büyüynce ara katı çkarcam aşağı yatrcam ,yüksek olsun dye aşağı fazla ytak koycam
paputmoms 060819 canım belli Bi kiloya kadar taşır onlar yırtılması normal bence alta ek yatak koyarak yükselt ben de bebeğim büyüyünce öyle yapıcam
Yassos 060819 arakat kullanmayın bence ben tatildeyken park yatak verdiler oğlum 11.5 aylıktı arakatsız aşağıda yattı hiç sorun çıkarmadan ki daha önce park yatakta kullanmamıştık. Arakattan Çıkmaya çalışır düşer bi de yani çocukların en durmaz ayları .
060819 Minikannesi00 hım anladım canım. Onu da denedim ara katı alınca düzgün sallanmiyor.Maalesef sallanarak uyuyan bir bebeğim ins vazgecirebilirim şu sallama alışkanlığından.
Elf112 Merhabalar yanlış anlamadıysam bebeğiniz 1 yaşında ve arakat da mı uyuyor.. Ara kat 1 yaşındaki cocuğu nasıl taşısın.. Ayaklanmaya başladığında ara katı kaldırmanız lazım.. Aşağıda uyusun
060819 Elf112 evet yanlış anlamadınız.fakat çevremde de çok şahit oldum,gayet de güzel taşıyor bir yaşındaki çocuğu.Ya benim besigimin markasından dolayı bu sorunu yaşadım sanırım.Asagida uyutma konusunada gelecek olursam onu da denedim fakat bebeğim sallanarak uyuduğu için ara katı alınca sallanmiyor
oglunasik1anne altına eğer o boyutta yatak varsa yatak koyun . Ben bazamin altına sığmayan yorganlarimi koymuştum beşiğin içine öyle yukseltmistim