Miracvannesi1 3. Ayda yaşadım Öncelikle hiç kafaya takmadım Emerse emecek emmezse emmeyecek dedim ama yine de ayakta emzirme, yatakta uzanarak emzirme, oynatarak emzirme, uyanır uyanmaz emzirme olarak tekliflerde bulundum. En kötü gece uyanıp emecek zaten diye düşünüp hiç mama da vermedim bi haftaya reddetme sorunumuz çözüldü bizim.. kendini çağresiz hissetme, strese girme en önemlisi bence