Yıldım galiba artık 1 yaşına girecek oğlum gece o kadar çok uyanıyor ki sayamıyorum artık. Aç desen değil, diş desen alttan 2 diş patlatmıştı 10. Ay da bi tane de üstten patlamış. Sürekli emmek istiyor artık sütüm yok denecek kadar az yine de emmek istiyor, su veriyorum emzikle geri uyutmaya uğraşıyorum ama nafile emmeden uyumuyor. Nasıl kesicem bu gece beslenmesini? Düzelecek mi bu durum bi akıl verin uykusuzluktan ölücem artık 😥