Oğlum 8 aylık kızlar biz 5. Ayından sonra mama takviyesine başladık. 6 dan sonra da ek gıdaya.bu zamana kadar önce emzirip sonra mama veriyordum. Dün gece çok uyandı uykudan sürekli agladı bende yanıma aldım sabaha kadar emdi. Sabah yine baktım huzursuz aglıyor mama yapıp verdim soluksuz içti bitirdi. Çok üzüldüm yavruma süt gelmemiş o yüzden ağlamış. Bugün de sagım yapıyorum damla damla geliyor resmen. Oğlumda memeye çok düşkün özellikle geceleri ne olacak bilmiyorum. Benimle aynı durumda olanlar ne tavsiye edersiniz.