Selam 😊 Bebeğim 45 günlük ve günün belli saatlerinde huzursuz ağlıyor ne istediğini ne derdi olduğunu anlamıyoruz. Yine belli saatlerde gaz sancısı çekiyor. Doktor inek sütüne alerjisi olabilir, kolik bebek olabilir dedi. Bi ton test yapıldı sonuçlar çıkana kadar alerji için özel Aptamil mamaya vanilya katarak vericem. Ben de süt ve süt ürünleri yemicem. Bu mamayı kullanan var mı, böyle beslenen anne var mı acaba aranızda ? Neler yaptınız ?