duygu00 1 aylıkken başlamıştık biz, kartlardaki figürleri anlatıp göstermeye. 2. Ayında kartlarla temas ettirmeyede başladım. Şuan 3 aylığız yine devam ediyoruz aynı zamanda ayına uygun kitaplar okuyup yine temas ettiriyoruz kitaplara, mümkün olduğunca herşeyi elletip tutturuyorum🌸