glsmmc valla ben kabız olmamak için ilaç kullandım doktor yazdı bebeğimi ishal yaptı bıraktım ama düzene soktu en azından kabız olmuyorum.. Kabız olmayınca geçiyor zeytinyağı sür her tuvaletten önce ve sonra kulak çöpüyle içe doğru sür geçer inşAllah Allah şifa versin çeken bilir çok zor ben hamileyken de doğumdan sonra da çektim 🤦♀️😔