Merhabalar anneler bişey danışmak istiyorum kızım 3 ay 10 günlük çok saçlı doğdu ve ilk şu an da saçları çok dökülüyor yer yer de açılma var başında, bir de tepesi konak oldu maalesef acaba bu aylarda saçlarını makineye vursak bi problem olur mu yapan var mı