poncigimbenim Anneler bebeğim birkaç gündür sürekli elini açıp kapatıyor… bişey isterken veya kızınca daha çok yapıyor bunu 7,5 aylık. Gel gel hareketi gibi ama taklit etme amaçlı değil kendi kendine yapıyor üst üste. Normal bir durum mudur acaba ??
jap poncigimbenim normal canım bişey isterken yapıyo demişsin zaten. İstediği şeyi eline almak için yapıyodur
Gzrilknur poncigimbenim oğlum 7 aylık aynı şekilde gel gel yapıyor kendi kendine. El sallıyor bide 🥰 babası gidince sürekli tekrarladığımız için yerleşmiş bilinç altına sanırım. Bi kaç haftaya daha da bilinçlenerek yapar. Sizinki de normal bence. Oğlum uyanınca yapıyor genelde pür dikkat ellerini oynatıp izliyor
poncigimbenim jap şimdi dikkat ettim de bir şey istemediğinde de yapıyor spontane şekilde. Alışkanlık mı oldu acaba
susiron poncigimbenim brnce normal ellerini cevirmesi acip kapamasi benim yavrumda yapiyor hatta eli surekli akrep kiskaci gibi ac kapa bizi yakaladiginda sıkıyor bile 😅elleriyle oynamayi bileklerini cevirmeyi seviyoruz biz
poncigimbenim susiron sizinki de gün içinde sürekli yapıyor mu? İki elini birden açıp kapatıyorr devamlı
poncigimbenim Birgul benimki çok fazla yapıyor canım ağlarken dahi . Normaldir dimi. Tik mi oldu acaba ya. Ayaklarını da çok çevirmeye başladı
Birgul poncigimbenim canim sanmiyorum cunkj uyurken bile yapiyor benim oglum alkis bile yapiyor uyurken gel gel yapiyor hatta parmagimi tutuyor o sekilde yapiyor gel geli.bizde 7ayligiz cok kafana takma bence unutur saniyorum bi sure sonra.gozlemle bir ay kadar olmadi doktorunuza bi sorarsiniz icin rahat etmezse
Deletedmom_37 Gzrilknur ellerine bakarak mi yapıyor acaba benim oğlum da 8 aylık yüzüne yakın tutup parmaklarını açıp kapatiyor kısa süreli parmaklarına bakiyo normal.mi yani sizinkidemi bu şekilde yapıyordu
BhrKrmn poncigimbenim yani devamlı olmasada gün içinde yapıyor bende gel gel diyorum zaten oyle alıştı sanırım gel anneye derken bende elimi öyle yapıyorum göre göre kendide yapmaya başladı
minnakbaby poncigimbenim normal eliyle biseyler yapabildigini kesfediyor denemeler yapiyor. Alkis yapmiyorsa yakinlarda yapabilir 😊
poncigimbenim susiron ben de düşünmemiştim canım da kardeşim söyleyince netten bi bakim dedim bakmaz olaydım. Gelişimsel bişeydir umarım 😊
poncigimbenim BhrKrmn biz de göstermiştik daha önceden gösterirken hiç tatlit etmemişti şimdi elleri durmuyorr
Defneligunlerrr poncigimbenim brnce normal hiç endişe edecek bir durum değil. Eğer ki siz ona gel gel yapmayı öğrettiyseniz o bunu bilincine yazmıştır ve şuan yapmaya çalıyordur. Çünkü bende bebeğime gel geli öğrettikten sonra yapmıyor diye düşünmüştüm birden elini açıp kapatıp yapmaya başladı sonra da gel gel demişti.