akillibidikcgty Kızlar boynu ve sırtını sürekli kaşıyor. Sizce çocuk alerji bölümüne mi götürmeliyim yoksa deri ve zührevi (dermatoloji,cildiye) bölümüne mi götürmeliyim?
Portakal akillibidikcgty benim kızımda kaşınıyordu kan tahlili yaptırdık değerleri normaldi yaklaşık 1.5 2 ay sonra tüm vücudu çok kötü egzama oldu alerjisi varmış meğerse alerjenleri ortadan kaldırınca kaşıntı bitti
akillibidikcgty Portakal ya pekmezi ve bırkac şeyi yedirmeyi biraktik.vucudu çok kuru nemlendirici krem vermişti dr onu kullanıyoruz ama yinede kaşınıyor anlamadım. Kasidogi yer tahriş olduğu için kızarıyor ve ciziliyor
akillibidikcgty Portakal bioderma atoderm kremini sürüyoruz dr onu vermişti ama nemlendirmek için.bu dediginiz kremde aklımda bulunsun