Selam kizlar ogluma kislik alisveris yapicam kilolu bi bebek degil suan 2 aylik 3 4 5 aylikken giymesi icin 3-6 etiketlilere bakiyorum ama alcagim sayfada sadece 0 3 6 diye belirtmis yani kac ay almam lazin 3 mu 6 mi 3 beden alirsam 3 aydan sonrasimi oluyor yoksa 0 3 aya kadarmi karisik oldu biraz ama bosuna almak istemiyorum