Karantinada 7. Gunum ayri odada kaliyorum ogluma annem ve babam bakiyo. Ufacik bi oksurseler aksirsalar hasta saniyorum. Dun babam gitti test tomografi ve kan verdi temiz cıkmış olmasina ragmen guvenemiyorum. Ya onlarada bulastirdiysam fikri asla aklimdan çıkmıyo. Kan sonuclarindan anlayan birisi varsa atsam bakma imkanlari varmi. Gerçekten supheden kafayi yemek üzereyim guvenmeme sebebim benim testim negatif fakat kan sonuclarim kotuydu ordan anlasildi. Sanki kan degerleri sinirda cıkmış ta 2 3 gune yukselecekmis gibi geliyo ama su hastalik bir an once ulkemizden dunyadan gitseydi😣 nolur aileme dua edin onlara bulasmamis olsun sizden tek istegim bu müslümanın müslümana duasi kabul olur🙏🏻 lutfen duanizi esirgemeyin😥