sultancaksen07 Yememesini dert etmeyin, siz zorladıkça inatlaşır hiç yemez. Siz akşamları yemek yerken önüne parçalar halinde bölerek koyun o kendisi yer belki :) ben hep öyle yaparım. Tavuk varsa ufak ufak ayırırdım önüne koyardım, tabi şimdi biz 15 aylığız bir iki parçaya bölüp veriyorum ısırarak yiyor