doktoruna sorucam ama yuzunde isilik gibi kızarıklıklar vardı az da olsa şimdi saclarinin içinde kulaklarında ve kulak arkalarinda var . kulaklarindakiler böyle kuru gibi kekremsi bi yapı derler ya öyle oluyo kabuk oluyo . bebeğim tam bir aylık var mı böyle olan nasıl gecti