UmmSalih Kizlar herkese hayırlı günler . Oğlum 10 ay 23 günlük ek gıdaya başladığımızdan beri oğlum çok güzel yemek yiyordu ogunlerimizi atlatmaz herşeyi de yerdik yumurta kabak peynir pankek vs. Oğlum bir kaç gün onca soğuk aldı gripliydi ve istahsizlasti bende çok zorlamadim hasta diye şuan çok şükür gribi atlattık ama aşırı istahsiz bir bebek oldu son 4 gündür ne versem ogurup çıkarıyor mamayi asla almıyor en sevdiği muzu bile öğüruyo sürekli tosun gibi olan yavrum gözümün önünde eriyor buna çok üzülüyorum 😭😭 Sizde böyle bir durum gecirdiniz mi düzelir mi ? Yoksa doktora götürmem lazım mı ? Cevaplariniz için çok teşekkür ederim ..
Evlatkokusu28 UmmSalih ya canım bu ıstahsızlık basımıza bela kanser olcam yakında benımkı 19 aylık polardan başka bısı yemıyo 😒😒
Guligul UmmSalih kemik suyuna sade corba gibi vermeyi deneyin. Eline kemirmelik birseyler verin. Ya da sekilli sukullu rebkli suslu puslu birseyler yapin kandirin. Gecici bir surectir sabirli olun.
Melekler UmmSalih ay içimi okudun sanki 🤦🏻♀️ Aynı biz 10.5 aylık olduk önceden ne versem yerdi herkes derdi ne güzel yiyor herşeyi son 1 aydır ağzını sağa sola çeviriyor yememek için resmen zorla oyalayarak önüne oyuncak eşya doldurarak yediriyorum
UmmSalih Zezef dişlerini kontrol ettim benimde aklima o geldi ama hiçbir şişlik falan yok normal duruyor
UmmSalih Evlatkokusu28 çok kötü bir şeymiş gerçekten benim oğlumun birden bıçak gibi kesildi iştahı onu böyle gördükçe çok üzülüyorum 😥😭
Zezef UmmSalih bazen azı dişer şişmeden;iştah kaybı, ishal, kusma, ateş yapabilir… çok mutsuz hissediyorsanız bi çocuk doktoruna gösterin.. içiniZ rahat eder. Kaşık reddi de yapabilir çünkü çenesini açmak istemez..
UmmSalih Melekler aynı benim oğlumda öyleydi ne oyuncakla ne başka birseylede yemiyor artik sabahtan beri aç aç duruyor şuan ..