Güzel anneler merhaba. Bebeğim 45 günlük, kış için kıyafet alışverişi yapacağım. Bebeğim biraz gelişim olarak ondeymiş en son 10 gün önce 5250 idi. Kışlık alışveriş yapacağım 3-6 mı almalıyım beden olarak ? 6-9 büyük olur değil mi? Birde melon bebe sayfasından alacağım tavsiye eder misiniz güvenilir mi?