Mecburiyetten kullanıyorum. Memnun muyum evet, öyle çok toplanma falan olmuyor Welsoft. Tabiki halı gibi dümdüz durması imkansız, üzerinde yaşıyoruz 😂 ama halımı temiZ tutuyor sağolsun 😂 bazen canıma tak edince kaldırıp atıyorum örtüyü halım o kadar güzel görünüyo ki gözüme 😂