Merhaba Arkadaşlar,
Aramızda uyku eğitimi alan var mı? Aldıysanız kimden aldınız? Memnun kaldınız mı? Eğitim sonrası için size nasıl bir yol gösterdi? Pdf olarak kayıtlı bir dosya paylaştı mı? İleride takip etmeniz açısından size dosya gönderdi mi? Ne kadar sürede bebeğiniz alıştı? Süreçte çok fazla ağladı mı? Bu ağlamalar ileriki günlerde kesildi mi? Yoksa hala biraz sızlanma biraz ağlama şeklinde mi uyuyor?
Çok fazla soru sordum biliyorum ama fikrinize ve yaşadıklarınızı öğrenmeye ihtiyacım var. Sizin deneyimleriniz ve tavsiyenizle destek almayı planlıyorum.
Hepinizi Öpüyorum.