[silindi] Kızlar merhaba bebeğim 25günlük ilk 10günde sarılık riskimiz oldu 3 saatte bir emzirdim halada öyle yapıyorum uyanmıştı sarılık değerleride düşüyordu son üç gündür yine fazla uyumaya başladı sarılık değerimiz yine yükselmiş olabilirmi bir aylık olunca kontrolümüz var ama anlamadım niye fazla uyuduğunu
Ask_kokulu_yavrum [silindi] 3 saat aralığı çok fazla 25 günlük bebek için sen bol bol emzir sarılık değerinide karnına işaret parmağınla yukardan aşağı doğru sür hafif bastırarak beyazlık fazla ise sarılığı vardır gözlerinin beyazı nasıl sarı mı?
Deletedmom5 [silindi] içinizi ferah tutun.. ben hiç 2 saat 3 saat koymadım, hep kendisi uyandı, bazen de ben özledim aldım, emzirme işimiz hiçbir zaman saat işi olmadı, sarılıkta olmadı. Ama uyuyordu da 40lı iken. Korkmayın yani
Mircet [silindi] benim kızımda sarılık geçirdi 34 günlüğüz şuan sarılığı bitti tamamen 4. Gün ışın almıştı 1 saat arayla emzirdim 25. Gün arayla dün en son kontrolümüz yapıldı 5.5 e düşmüş gece beslenmesi 3 saat en fazla dedi doktorum
Ask_kokulu_yavrum [silindi] sarılığı devam ediyordur muhtemelen bizimde 2 aya kadar devam etti anne sütü sarılığı ama emzirmeme rağmen vardı en sonunda doktor paranox verdi 5 gün yarım kullandık tamamen bitti emzirme aralığını kısa tut