nokta1020 Merhaba arkadaşlar. Çocuklarınızı hangi doktora götürüyorsunuz memnun kaldığınız doktorlar var mı
nokta1020 Busra1990dogan gözde sıtmapınarı volkan bey i öneriyorlar geçmiş postları inceledim de. Sevgi hastanesinde bir doktor varmış adını unuttum onu övüyorlardı ama bana çok ters
183834 Evet gozde hastanesinde levent ve volkan bey gerçekten iyi ve divan hastanesinde abdülkadir hoca var Mustafa hoca var onlarda gayet iyi yani