Herkese merhaba beş bucuk ayligiz artık sütüm azalmaya başladı iyice.
akşama doğru rahat uyuması için elma püresi yada yoğurt vermek istiyorum.
mama vermek istemiyorum çok uğraştım aylardır vermemek çin sadece anne sütü verdim.
Size danışmak istediğim mesela yoğurt veriyoruz diyenler evde kendilerimi yapıyor inek sütü kaynatilip mayalaniyor fakat inek sütü vermeyin diyorlar bunu hep merak ettim yoğurt yapan annelerden bilmediğim içinde soruyorum, buna cevap verirseniz çok sevinirim.
ve elma püresi mesela nasıl hazırlıyorsunuz ne kadar veriyorsunuz bebege tecrübeli olanlar lütfen yazın tüm önerilere açığım fakat niye mama vermiyosun falan lütfen demeyin herkesin doğrusu kendine sadece öneri istiyorum arkadaşlar yapanlar yazsın özellikle….