Dadam Arkadaşlar merhaba 🌸 Oğlumun (8 aylık) alttan bir dişi çıkmıştı. Üstten de azcık çıkmış ama yan diş, normal mi?
Dadam Azizeguney hep duyduğum alt veya üst dişler çıkar diyeydi, gerçi şu durumda da yapcak bişey yok yani dişi çekcek halimiz yok da tuhaf oldu 🤭