Emir_Alp19 demir damlasına rutin olarak 4.ayda başlanır ve bildiğim kadarıyla beyin gelişimi için çok önemli. Kullandığınız markayı burda birçok anne kullanıyor (ben ferrum kullanıyorum) memnunlar genel olarak. Demir damlaları başlarda kabızlık yapar, kakayı kötü kokutur ve siyaha boyayabilir. Kullandıkça alışır bebeğiniz bence bırakmayın ya da doktorunuzdan farklı bir damla isteyebilirsiniz. 😊