Kızım 4 ay 10 günlük sadece mamayla besleniyor ilk 2 ay 2 3 ölçek içiyordu gözüm korkmuştu bu obez olcak galiba diye ama şimdi 2 saatte 2 ölçeği zor içiyor.kilosu 6900 atak haftası filan mı yaşıyor ki.benim gibi olan anneler ne çözüm ürettiniz yemeyince ister istemez üzülüyorum ama keyfi yerinde hanfendinin.