Merhaba güzel anneler , lütfen bana çözümler sunun :(
Oğlum 8 aylık olacak , son 2 aydır sadece geceleri düzenli olarak durmadan ağlıyor. Son 3 gündür de baya fazlalaştı. Akşam 9 gibi uyuyor . Karnı tok altı temiz ağrı sancı yok . 12-1 arası bi uyanıyor ağlamaya başlıyor susmuyor . Sakinleştiriyorum , emziriyorum 5 dk geçmiyor tekrar başlıyor sabaha kadar böyle devam ediyor :( dün gece de babası artık uykusuzluk sinirinden dayanamadı , ver şu çocuğu dedi . Benden dolayı şımarıklık yaptığını söylüyor . Alıp odaya gitti uyuttu geri getirdi 5 dk sonra tekrar uyandı bağıra bağıra ağlamaya başladı . Tekrar yine götürdü sakinleştirdi uyur gibi oldu yine aynısı . Eşim şimdi işe giderken yine beni suçlar gibi konuştu , anneyi görünce şımarıyorsun sen falan dedi . ( tabi bizim ki gülücükler atıyor sanki gece hiç ağlamamış uykusuz kalmamış gibi 🙂 )
Alışkanlık mı yaptı yoksa gerçekten benden kaynaklı mı artık bilmiyorum. Geçen hafta doktorada gittik maşallah herşey çok iyi dedi doktor . Peki neden o zaman böyle ? :( bebeğimi rahatlatacak neler yapabilirim ? Yada bu geçici bir süreç mi ?