Mirsim ikea mama sandalyesinden çok memnunum şişme yastığı da var, ilk iki ay yastığı ile kullandık şimdi 13 aylık yastıksız kullanıyor haliyle :) hem çok ucuz hem çok hafif hem de her gittiğimiz yere araba bagajında götürebiliyoruz demonte etmesi kurması çok kolay